اخبار > هشت گام برای بهبود عزت نفس



- صحبت های دیگران را در مورد ضعف تان، جدی نگیرید.

- همیشه تبسمی بر لب داشته باشید.

- هر نوع وابستگی، ضد اعتماد به نفس است. خود را تحت هیچ عنوان، به هیچ چیز و هیچ کس وابسته نکنید.

- در ابتدا هدفهای کوچک تر را انتخاب کنید تا بتوانید آسان تر به آنها برسید.

- عادت کنید نفس عمیق بکشید تا اکسیژن بیشتری به مغزتان برسانید.

- بدون توجه به موافقت یا مخالفت کردن دیگران، احساس واقعی خود را بیان کنید.

- هیچ گاه خودتان را "ما" خطاب نکنید.

توانایی ابراز وجود، خاص کسانی است که اعتماد به نفس بالایی دارند. از همین حالا " نه " گفتن را تمرین کنید. البته در زمانی که یا چیزی موافق نیستند، از تعارفات کلامی مانند " این لطف شما است"، " من قابل نیستم"، استفاده نکنید. به جای آن می توانید از واژه " متشکرم" استفاده کنید.

                   در دنیای رقابت، پیروزی از آن کسانی است که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند.

 

تهیه کننده : مدیر گروه پیشگیری رفتار های پرخطر سلامت مرکز تحقیقات ارتقای سلامت  خانم دکتر فریبا شهرکی ثانوی

 


1398/08/22 ٠٨:٤٨ Notifications ٢٤٥٣٦


خروج





اخبار مرکز

اخبار جدید

کارگاه
برگزاری کارگاه یک روزه آموزشی مجازی پرسشگری عمومی با همکاری کوهورت پرشین
برگزاری کارگاه آموزشی مجازی پرسشگری روانشناسی با همکاری کوهورت پرشین
برگزاری جلسه با دکتر سید محمد هاشمی شهری و ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص شروع طرح مطالعه کوهورت کارکنان
بر اساس نتایج اولیه پژوهش مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
انجام مطالعات بالینی و عمومی در خصوص کرونا توسط محققان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مرکز تحقیقات ارتقاء سلامت
همکاری با سازمان جهانی بهداشت
اطلاعیه آزمون دکتری تخصصی پژوهشی سال تحصیلی 1400-1399
WHO
برنامه ریزی مرکز تحقیقات ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت انجام مطالعات کوهورت کارکنان این دانشگاه
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
برگزاری کارگاه های آموزشی
فراخوان نخستین جشنواره دانشجویی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز
راهنمای عزاداری فوت شدگان و مراسم خاکسپاری
فراخوان
فراخوان حمایت EMRO از پژوهش‌های حوزه‌های مختلف سلامت و COVID-19
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان
ده نکته مهم درمورد کرونا
شماره یک : ویروس کرونا در سطوح مختلف چقدر زنده می ماند؟
توصیه های سازمان بهداشت جهانی

محتوای مرتبط